Опора призначена для застосування в задній підвісці всіх передньоприводних автомобілів ВАЗ (сімейства автомобілів: 2108, 2115, 2110, 2170, 1118).
Опора є подальшим розвитком конструкції, що об'єднує амортизатор, пружину та буфер стиснення задньої підвіски в одну монтажну одиницю. Основним завданням під час удосконалення опор стало істотне підвищення комфорту, що забезпечується особливими пружними характеристиками опори. Це досягнуто застосуванням нескладного каркаса особливої форми, виготовленого зі склонаповненого поліаміду, який завульканований в еластичний елемент, який має особливу геометрію, що містить зубці-виступи та пази. Опора штока амортизатора є металева втулка з фланцем, концентрально встановлена всередині несного каркаса. Опори пружини слугують куткове кільце, завулканізоване над гвинтовою поверхнею еластичного елемента, що оточує зовнішню поверхню несучого каркаса.
Опора має певну орієнтацію під час встановлення в підвіску, за якої пази, що виходять на нижню частину опори, встановлюються за ходом руху автомобіля. Правильне встановлення опори забезпечується «автоматично», якщо дотримується правильності встановлення пружини й амортизатора в підвіску, як це зазначено в посібнику, розробленому виробником автомобіля.
Результатом застосування верхніх опор амортизаторів у задній підвісці автомобіля є не тільки зниження трудомісткості монжата-демонтажу, але й суттєве поліпшення плавності ходу під час руху по дорожнь низької якості (зниження вібрацій, зменшення поштовхів, особливо під час руху з повним навантаженням). Також необхідно зазначити загальне зниження шуму від задньої підвіски, підвищення комфорту під час проїзду поодиноких нерівностей (забезпечується поздовжніми вертикальними пазами). Водночас опора не має зношуваних деталей, унаслідок чого термін її експлуатації становить термін експлуатації автомобіля.
Перед встановленням на автомобіль уважно ознайомтеся з паспортом-інструкцією на виріб.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Evolex |
- Ціна: 2 000 ₴