Блокування ДАК Красикова Ст. Н.
Шановний власник автомобіля!
Ти, безумовно, любиш свій автомобіль, доглядаєш за ним, вдосконалюєш. Він непогано служить тобі. Ти знаєш його сильні і слабкі сторони і, відповідно до цього, експлуатуєш. Він «живий» і відчуває твою турботу. Ти змінив масло, залив якісне пальне, і він охоче і радісно виконує всі твої бажання і примхи. Але, на жаль, будь-яка машина має «вроджені» прикрі недоліки. Від них ми пропонуємо тобі позбутися. Одночасно твоя машина придбає, додаткові привабливі, якості. Отже, ти хотів би розширити можливості свого автомобіля?
Навряд чи ти від усього цього відмовишся. Адже так? Думаю, тепер зрозуміло, про що йдеться? Погодься, непогана пропозиція?
Читаючи ці рядки, ти певно подумав: «Нерозумно питати чи я хочу, щоб моя машина отримала можливості, яких ніколи не мала? Зрозуміло, автомобіль стане краще, хто ж відмовиться? Якщо, звичайно, це дійсно так». Так, це так! Все перевірено і багаторазово випробуваний. Всі ці можливості твоя машина набуде після заміни в ній «класичного» стандартного диференціала на диференціал нового покоління - ДАК! Нам хочеться, щоб твоя машина стала краще! Від цього твоє життя і твій бізнес стане успішніше. А, зрештою, і вся наша життя стане краще і достойніше. Зараз можна зустріти самі різні пропозиції. Серед них, на жаль, багато нісенітниці і навіть відвертої брехні... Розбирайся, задавай питання, перевіряй, вивчай і вирішуй. Є й гідні пропозиції. Одне з них перед тобою!
З повагою, Красиков Ст. Н. |
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 000 ₴В наявності
-
5 200 ₴Під замовлення
Диференціал Автоматичний Красикова призначений для роботи в трансмісіях будь-яких колісних транспортних засобів, на різних дорогах і бездоріжжі, у всіх діапазонах швидкостей і навантажень, передбачених автовиробником.
Кінематична схема ДАКа аналогічна схемою класичного диференціала. ДАК планетарний механізм, роль сателітів у якому грають кулькові ланцюжка. При рівномірному русі, коли в ДАКе присутній відносна рівновага сил, кулькова ланцюжок вільно переміщається уздовж каналів і як сателіт перерозподіляє потужність (N=M*w) порівну між колесами. Автомобіль маневрує, як з вільним диференціалом. На відміну від диференціала підвищеного тертя в цьому режимі ДАК не створює опору повороту. При порушенні рівності сил (різні коефіцієнти опору на колесах, різкий розгін або гальмування двигуном), кулькова ланцюжок навантажується, співвідношення реакцій сил в поворотному каналі стає таким, що ланцюжок замикається. Диференціал блокується. Принцип блокування подібний принципом самоторможения черв'ячної передачі. Чим більше навантажуємо, тим більше замикається ДАК. ДАК не реагує на різницю швидкостей обертання коліс, а на різницю навантажень на ведучих колесах і тяги двигуна.
Чому ДАК в одну сторону блокується на 100%, а у зворотну сторону на 90%? Коли нахил гвинтових канавок шнеків направлений в різні боки по ходу руху автомобіля (рис. - обертання корпусу зверху вниз), навантажується ВСЯ кулькова ланцюжок, яка замикається в поворотному каналі. Коли нахил гвинтових канавок шнеків спрямований назустріч (рис. - обертання корпусу знизу вгору), більшою мірою навантажується ЧАСТИНА ланцюжка, що безпосередньо контактує зі шнеками. Інша частина ланцюжка, яка контактує з поворотними каналами, залишається недовантаженою. Складова сил, яка замикає кулькову ланцюжок в поворотному каналі, недостатня для блокування диференціала. Необхідно довантажити «слабке» колесо зовнішнім впливом. Слабким колесом назвемо, колесо яке має менший коефіцієнт опору. Сильним колесом назвемо, колесо яке має більший коефіцієнт опору.
90%-цифра умовна, вона означає лише те, що для створення умов блокування необхідна зовнішня навантаження на слабкому колесі. Але при цьому в заблокованому стані ДАК передає 100% сильне навантаження на колесо. Це головна відмінність ДАКа від диференціалів підвищеного тертя, де момент на сильне колесо передається у тій мірі, в якій здатні тримати його пар тертя. ДАК - автоматична система зі зворотним зв'язком, його реакція на зміну дорожніх умов миттєва (реакція на зміну моменту на колесі, а не швидкість обертання). Автомобіль, оснащений диференціалом ДАК, набуває курсову стійкість на слизькій поверхні. Прохідність, стійкість і всюдихідність автомобіля істотно збільшується.
|
| 1. Фланець шестерні головної передачі.
|
ДАК складається з корпусу 2, з розташованими в центрі двома циліндричними полуосевыми елементами (шнеками) 4 торцями дотичними один з одним. На поверхнях напівосьових елементів виконані гвинтові канавки, на одному шнеку правого, на іншому лівого напрямку обертання. У корпусі 2 повздовж осі його обертання виконані парні паралельні отвори 5близько розташовані один до одного, рівних діаметру застосовуваного кульки. Кінці цих отворів, з'єднані між собою, утворюють замкнений канал, який заповнюється кульками 6. Замкнута ланцюжок з кульок 6, якщо прибрати напівосьові елементи 4, може переміщатися в каналі 5 абсолютно вільно, без перешкод. Ланцюжок кульок в каналі являє собою шестірню овальної форми - сателіт, зубами якої є кульки. Одна гілка каналу 5, розташована ближче до осі обертання напівосьових елементів 4, розкрита для занурення кульок у гвинтові канавки напівосьових елементів. Замкнута ланцюжок кульок з'єднує обидва напівосьових елемента в єдину кінематичну схему. Обертаючи корпус 2, ми передаємо потужність, через ланцюжок кульок 6 на гвинтові канавки напівосьових елементів 4, а вони, через півосі 3, на колеса транспортного засобу. Якщо почнемо повертати напівосьові елементи 4 через півосі в протилежному напрямку, то ланцюжок кульок 6прийде в рух, дозволяючи полуосевым елементів 4 легко і вільно повертатися. У цьому випадку ДАК працює як звичайний диференціал. |