Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Напівосьі посилені НІВА "ВАЛ-РЕЙСИНГ" — "ТУРІЗМ 24"

7 040 /пара

  • В наявності
Напівосьі посилені НІВА "ВАЛ-РЕЙСИНГ" — "ТУРІЗМ 24"
В наявності
7 040 /пара
Напівосьі посилені НІВА "ВАЛ-РЕЙСИНГ" — "ТУРІЗМ 24"
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений

Напівось "ВАЛ-РЕЙСИНГ" — "ТУРІЗМ 24"

 

 

valracing_poluosi_usilennay

полуосьweb Полуось.jpg

 

poluso-i-val-turizm-valrey.jpg poluos_turizm_valreysing_2.jpgДеталі напівосі ВАЛ-РЕЙСИНГ додатково покриваються захисним цинком.

Полуось_цинк_WEB Полуось_цинк2_WEB

Посилені напівосі заднього моста для автомобілів Лада 4х4, Лада 4х4 Пікап, Шевроле Ніва та автомобілів, створених на їхній базі та вузлах

! УВАГА: встановлюється тільки із самоблокованим диференціалом "ВАЛ-РЕЙСИНГ" 24 шліци.

Призначені для підвищення надійності під час підготовки спортивних і спеціальних комплектацій автомобілів на базі Лада 4х4 і Шевроле Нива.

Застосовуються:

— в аматорському автоспорті в класах базовий, стандарт, початковій підготовки.

 — під час допрацювання автомобітлів для спеціальних служб — лісництва, МНС, рятувальних служб.

— у разі бюджетного тюнінгу трансмісії автомобіля.

Увага: Напівосьі нерозбірні! Розбирати заборонено!

Ціна вказана за комплект із 2 півосьів.

Рекомендований кит-комплект — "Самоблокувальний диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ 2123 К/б УКБ 70 + посилені півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ " Туризм 24".

Кількість шліць:

1. Туризм "24" (збільшеного діаметра) — 24 шліци (встановлюється із самоблокованим диференціалом VAL-racing —24 шліци).

!!!2. Під час встановлення необхідна заміна підшипників.

Меблі статичної міцності на кручення під час випробувань базового комплекту 22 шліц на спеціальному стенді — 324 кгс м, кут закручені менш ніж 45 град.

(Вимоги до стандартних півосям 250 кгс м, кут закрутки 0 г.)

Конструкція напівосів збірна. Такий підхід був вабраний у зв'язку з різними марками матеріалу маточини та вала півосею, а також оптимізації процесу виробництва.

Конструкція напівосі  (а саме валу та маточині) не підлягає розбирання в течії всього періоду експлуатації. Заміна підшипника (у крайніх випадках, виробляється за технологією заміни підшипника серійної півосьи)

Конструкція напівосів розроблена ґрунтуючись на досвіді проєктування спортивних деталей підвищеної надійності. Під час виробництва вала напівосі використовується спеціальна сталь із торсійними властивостями та відпрацьований у ВАЛ-РЕЙСИНГ технологічний процес термообробки з подальшим ривком вала. Проводитися спеціальний контроль і техпроцес, що виключає биття півосі. У конструкції застосовується якісний підшипник від перевіреного постачальника, з гарантією відповідності вимогам за надійністю виробника автомобіля. Півось випускається із захисним покриттям від зовнішньої корозії хімооксидування або оцинкування. Додатково покриваються цинком і серійні елементи напівосі.

Стендові та дорожні випробування в екстремальних умовах ралі рейда ВОЛОК 2015 показали високу виняткову надійність конструкції та технології виробництва півосів. 

Автомобільна газета "Сім уерст" матеріали ралі-рейд "Волок 2015"

7verst_19062015_Page_5_web 7verst_19062015_Page_8_web

Увага!: Встановлюються в автомобілі ВАЗ 21213 і наступні модифікації зі збільшеними (подовженими) мостами випуску з 1995-1996 року.

Комплект, на автомобілі ВАЗ 2121 з "короткими мостами" не встановлюються!

 

Установлення відбувається за стандартним технологічним процесом заміни півосьів Лада 4х4.

Після встановлення напівосьів, змащуйте головки болтів і фіксувальні пластини, що не вимивають мастилом або антикором (примір: мовіль) і обов'язково закрийте торці напівосьої серійними декоративними ковпаками.

Без декоративних ковпаків експлуатація не рекомендується.

Шпильки кріплення коліс у комплекті не постачаються. Рекомендується використовувати новий шпильки.

Технологія заміни шпильок відповідно до технологічного процесу ремонту заводу виробника автомобіля. 

 

 

Порівняння конструкції напівосі ВАЛ-РЕЙСИНГ Туризм і ринкового зразка.

 

валы-полуосей-нива-вал-рейс

 

 

 

poluos-valreysing-turizm-s.jpg

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 7 040 /пара

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner