Півосі "ВАЛ-РЕЙСІНГ" - "ТУРИЗМ 24 АБС"
Деталі півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ додатково покриваються захисним цинком.
Посилені півосі заднього моста для автомобілів Лада 4х4, Lada 4х4 Пікап, Шевроле Нива і автомобілів створених на їх базі і вузлах в комплектаціях з антиблокувальною системою (АБС)
! УВАГА: встановлюється тільки з диференціалом "ВАЛ-РЕЙСИНГ" 24 шліца.
Призначені для підвищення надійності при підготовці спортивних і спеціальних комплектацій автомобілів на базі Лада 4х4 і Шевроле Нива .
Застосовуються:
- в аматорському автоспорті в класах базовий стандарт початкової підготовки.
- при доопрацюванні автомобитлей для спеціальних служб - лісництва, МНС, рятувальних служб.
- при бюджетному тюнінгу трансмісії автомобіля.
Увага: Півосі не розбірні! Розбирати заборонено!
Ціна вказана за комплект з 2-х півосей.
Рекомендований набір-комплект - "диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ 2123 ДО/б УКБ 70 + посилені півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ "Туризм 24".
Количествво шліців:
1. Туризм "24" (збільшеного діаметру) - 24 шліца (встановлюється з диференціалом VAL racing -24 шліца).
!!!2. При установці необхідна заміна підшипників.
!!!!!!!!!!!!Межа статичної міцності на кручення при випробуваннях базового комплекту 22 шліца на спеціальному стенді - 324 кгс м, кут закрутки близько 45 град.
(Вимоги до стандартних піввісь 250 кгс м, кут закрутки 0 гр.)
Межа статичної міцності на кручення при випробуваннях базового комплекту 22 шліца на спеціальному стенді - 324 кгс м, кут закруткине менше 45 град.
(Вимоги до стандартних піввісь 250 кгс м, кут закрутки 0 гр.)
Конструкція півосей збірна. Такий підхід був вабран у зв'язку з різними марками матеріалу маточини і вала півосей, а також оптимізації процесу виробництва.
Конструкція півосі (а саме валу і маточини) не підлягає розбиранню в перебігу всього періоду експлуатації. Заміна підшипника, (в крайніх випадках, проводитися за технологією заміни підшипника серійної півосі)
Конструкція півосей розроблена грунтуючись на досвіді проектування спортивних деталей підвищеної надійності. При виробництві валу півосі використовується спеціальна сталь з торсіонними властивостями і відпрацьований у ВАЛ-РЕЙСИНГ технологічний процес термообробки з подальшою рихтуванням валу. Проводитися спеціальний контроль і техпроцес виключає биття півосі. В конструкції застосовується якісний підшипник від перевіреного постачальника, з гарантією відповідності вимогам по надійності виробника автомобіля. Піввісь випускається з захисним покриттям від зовнішньої корозії химоксидирование або цинкування. Додатково покриваються цинком і серійні елементи півосі.
Стендові і дорожні випробування в екстремальних умовах ралі рейду ВОЛОК 2015 показали високу виняткову надійність конструкції і технології виробництва півосей.
Автомобільна газета "Сім верст" матеріали з ралі-рейд "Волок 2015"
! Увага: Встановлюються в автомобілі ВАЗ 21213 і наступні модифікації з збільшеними (видовженими) мостами випуску з 1995-1996 року.
!Комплект "Туризм 24", на автомобілі ВАЗ 2121 з "короткими мостами" не встановлюються!
Установка проводиться за стандартним технологічного процесу заміни півосей Лада 4х4.
Після встановлення півосей, намастіть головки болтів і фіксують пластини не вымывающей мастилом або антикором (приклад: мовіль) і обов'язково закрийте торці півосей серійними декоративними ковпаками.
Без декоративних ковпаків експлуатація не рекомендується.
Шпильки кріплення коліс у комплекті не поставляються. Рекомендується використовувати новий шпильки.
Технологія заміни шпильок у відповідності з технологічним процесом ремонту заводу-виробника автомобіля.
Порівняння конструкції півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ Туризм і ринкового зразка.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 7 040 ₴/пара