Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Посилені-розвантажувані напівосьи "СПОРТ 24" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Ніва. ВАЛ-РЕЙСИНГ val-racing

14 520 

  • Під замовлення
clockВідправка з 22 травня 2024
Посилені-розвантажувані напівосьи "СПОРТ 24" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Ніва. ВАЛ-РЕЙСИНГ val-racing
Під замовлення
14 520 
Посилені-розвантажувані напівосьи "СПОРТ 24" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Ніва. ВАЛ-РЕЙСИНГ val-racing
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений

Напівосьі посилені-розвантажувані "ВАЛ-РЕЙСИНГ" — "СПОРТ 24"

Посилені-розвантажувані напівосьи заднього моста для автомобілів спортивної та специфічної підготовки Лада 4х4, Лада 4х4 Пікап, Шевроле Ніва та автомобілів, створених на їхній базі та вузлах.

Призначені для підвищення надійності та прохідності спортивних і спеціалізувальних комплектацій автомобілів Лада 4х4 та шевроле Нива.

Yj4RRPXyjP0

zaFD5YiROyY

 

Меблі статичної міцності на кручення під час випробувань базового комплекту 24 шліци на спеціальному стенді  580 кгс м, кут закручення приблизно 45 град.

(Вимоги до стандартних півосяй 260 кгс м, кут закручення 0 г.)

 

Не мають аналогів під час підготовки автомобіля для спортивних змагань, тріал, офроад, раллі рейд.

Рекомендований кит-комплект для підготовки спец автомобілів — "Самоблокувальний диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4-"Туризм" гвинтовий до/б УКБ 70 + посилені-розвантажувані півоси ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22".Диференціал підвищеного тертя Лада 4х4 (самоблокувальний диференціал). К/Б 70%. Категорія ТУРІЗМ.

Рекомендовані кит-комплекти для підготовки спортивних автомобілів:

- для ралі та трофі — "Самоблокувальний диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4-"СПОРТ" гвинтовий к/б УКБ 70 + посилені-розвантажувані півоси ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22".Диференціал підвищеного тертя Лада 4х4 (самоблокувальний диференціал). К/Б 70%. Категорія СПОРТ.

- для офроад і тріал — "Самоблокувальний диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4-"СПОРТ" дисковий + посилені-розвантажувані півоси ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22".

 

Кількість шліць: - 22 шліци.

Ціна вказана за комплект із 2 півосьів.

 

Ціна вказана за комплект на два колеса.

Комплект постачання на 2 колеса:

1. Ступиця заднього колеса (2) у зборі з підшипником (8), стопорним кільцем (9) і сальником цапфи (14) — 2 шт.

2. Цапфа (1)  у зборі із сальником (12)  вала привода  — 2 шт.

3. Гайка (6) підшипника (8)   кріплення маточини на сапфі (розмір торцевої головки під ключ H=46) — 2 шт.

4. Вал (4) привода заднього колеса в зборі з хабом (3), ущільнювальним кільцем (5)  і стопорним кільцем (7)  (варіант постачання Z=22, Z=24) - 2 шт.

5. Винт (10)  М8х25 кріплення хаба до маточини — 12 шт.

6. Шайба громера (11)  — 12 шт.

7. УВАГА: Кільце (13) ущільнювальне  (від оливного фільтра для автомобілів  ВАЗ) — до комплекту постачання не входить! Можна застосувати кільця  від використаного оливного фільтра.

 Збірковий кресляр і специфікація. (натисніть на картинку)

Сборочный чертеж 2123-2403010-VR СБСпецификация

Меблі статичної міцності на кручення під час випробувань базового комплекту 24 шліци на спеціальному стенді  кгс м, кут закручення приблизно 45 град.

(Вимоги до стандартних півосям 250 кгс м, кут закрутки 0 г.)

 

 Встановлюються в автомобілі ВАЗ 21213 і наступні модифікації зі збільшеними (подовженими) мостами випуску з 1995-1996 року.

!УВАГА: для встановлення на автомобілі Ніва 2121 і автомобілі на їхній базі — "короткий міст" потрібне встановлення спеціальних проставок! (автомобілізували випуску до модифікації 21213, на півосі 22 шліци, орієнтовно до 1995-1996 року).

Проставка постачається додатково, для цього в заявку потрібно вказати, що у Вас автомобіль ВАЗ 2121 випуску до 1995 року з мостом 2121.

Шпильки кріплення коліс у комплекті не постачаються. Рекомендується використовувати новий шпильки.

Технологія заміни шпильок відповідно до технологічного процесу ремонту заводу виробника автомобіля.  

ВІДЕО 1 "Літальна Ніва"  (Ссилка розміщена з  роздільної здатності пілота  "Літячої Ниви" Владислава Бочкова, автомобіль обладнаний посиленими півосями "VAL-racing")

ВІДЕО 2 "Літальна Ніва вертикальна стіна"  (Ссилка розміщена з  роздільної здатності пілота  "Літячої Ниви" Владислава Бочкова, автомобіль обладнаний посиленими півосями "VAL-racing")

 

Рекомендація:

 

диаметр посадки цапфы 

УВАГА! Торцевий проміжок  між фланцем цапфи та вертикальною, бічною площиною посадкового отвору під підшипник балки, говорить про знос  поверхонь отвору та критичній зміні внутрішнього розміру. З досвіду збирання й експлуатації напівосів, майстри установники не звертають уваги на це і з силою затягують болти кріплення сапфи, притискаючи їх до балки. Унаслідок ударні та динамічні навантаження починають приймати на себе фланці, а не циліндричну поверхню цапфи, що призводить до їх ламання. Цей випадок, не є гарантійним, оскільки конструкція півосі ґрунтується на точних заводських розмірах і допусках.

 

- У зв'язку з тим, що автомобілі, у які встановлюються посилені півосі, експлуатуються в складних дорожніх умовах і на бездоріжжі, у спортивних дисциплінах, off-road, рекомендується провести роботи з посилення балки заднього моста та захисту картера заднього редуктора!!

- Якщо ж у Вас не посилений задній міст і немає захисту редуктора, після експлуатації на ділянках, де можливе пошкодження (вигин) балки заднього моста,  у разі серйозних ударів задніми колесами, не полеться оглянути задню балку на предмет її пошкодження! (вигини, тріщини, помітний гул заднього редуктора тощо)

- У разі виявлення вигинів, тріщин балки, посилення гула в редукторі заднього моста, необхідно виключити подальшу експлуатацію автомобіля до усунення причини виникнення несправності.

(Якщо Вам необхідно дістатися до сервісу на автомобілі, що потрапив у таку ситуацію, рекомендується вимкнути задній міст — зняти кардан і півосі.)

Це допоможе зберегти цілісність і довговічність конструкції та кінематичної схеми заднього моста: (головна пара-редуктор (редуктор із блокуванням) — півось-колесо).

Статичні дані: Автомобілі Лада 4х4 і Шевроле Ніва, підготовлені для бездоріжжя та спорту за схемою: Самоблок (примушене блокування) редуктора заднього моста — посилені розвантажувані півоси — серійна (стандартна, не посилена) балка заднього моста й немає захисту на картері редуктора, під час експлуатації на серйозному бездоріжжі або в спорті, потрапляють у ситуації удару заднього колеса або балки моста, про великі камені (валуни), пипки від дерев, удари на заднє колесо під час скочування автомобіля назад, удари про твердий ґрунт під час форсування річок тощо. Це призводить до деформації (вигину відносно центральної осі) балки заднього моста (на які часто не звертають уваги!) і як наслідок, порушення  роботи зубчастих передач (поява гула в головній парі), збільшеним навантаженням на підшипники, що впродовж невеликого періоду часу призводить до зламання підшипника, зубців головної передачі та деталей самоблока.

 

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 14 520 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner