Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Посилені-розвантажені півосі "СПОРТ 22" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Нива. ВАЛ-РЕЙСИНГ val racing

14 520 

  • Під замовлення
clockВідправка з 22 травня 2024
Посилені-розвантажені півосі "СПОРТ 22" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Нива. ВАЛ-РЕЙСИНГ val racing
Під замовлення
14 520 
Посилені-розвантажені півосі "СПОРТ 22" для автомобілів Лада 4х4, Шевроле Нива. ВАЛ-РЕЙСИНГ val racing
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений

Півосі посилені розвантаженого типу "ВАЛ-РЕЙСІНГ" - "СПОРТ 22"

Ціна вказана за комплект з 2-х півосей.

valracing_poluosi_razgrugen

Посилені-розвантажені півосі заднього моста для автомобілів спортивної та специалної підготовки Лада 4х4, Lada 4х4 Пікап, Шевроле Нива і автомобілів створених на їх базі і вузлах.

Призначені для підвищення надійності і прохідності спортивних і специалных комплектацій автомобілів Лада 4х4 і Шевроле Нива.

Оптимальні при підготовці автомобіля для спортивних змагань, тріал, офф-роад, ралі рейд.

Межа статичної міцності на кручення при випробуваннях базового комплекту 24 шліца на спеціальному стенді - 580 кгс м, кут закрутки близько 45 град.

(Вимоги до стандартних піввісь 260 кгс м, кут закрутки 0 гр.)

Встановлюються в автомобілі ВАЗ 21213 і наступні модифікації з збільшеними (видовженими) мостами випуску з 1995-1996 року.

!УВАГА: для установки на автомобілі Нива 2121 і автомобілі на їх базі - "короткий міст" потрібна установка спеціальних проставок! (автомобілі випуску до модифікації 21213, на півосі 22 шліца, орієнтовно до 1995-1996 року).

Проставка поставляється додатково, для цього в заявка потрібно вказати, що у Вас автомобіль ВАЗ 2121 випуску до 1995 року з мостом 2121.

 

Шпильки кріплення коліс у комплекті не поставляються. Рекомендується використовувати новий шпильки.

Технологія заміни шпильок у відповідності з технологічним процесом ремонту заводу-виробника автомобіля.

 

ВІДЕО 1 "Літаюча Нива" (Посилання розміщена з дозволу пілота "Літаючої Ниви" Владислава Бочкова, автомобіль обладнаний посиленими півосями "VAL racing") ВІДЕО 2 "Літаюча Нива вертикальна стіна" (Посилання розміщена з дозволу пілота "Літаючої Ниви" Владислава Бочкова, автомобіль обладнаний посиленими півосями "VAL racing")

Рекомендований кит-комплект:

- для підготовки спец автомобілів- "диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4 - "Туризм" гвинтовий до/б УКБ 70 + посилені-розвантажені півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22 ".Диференціал підвищеного тертя Шевроле Нива (диференціал) . К/Б 70%. Категорія ТУРИЗМ.

Рекомендовані кит-комплекти для підготовки спортивних автомобілів:

- для ралі і трофі - "диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4- "СПОРТ" гвинтовий до/б УКБ 70 + посилені-розвантажені півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22".Диференціал підвищеного тертя Лада 4х4 (диференціал) . К/Б 70%. Категорія СПОРТ.

- для офф-роад і тріал - "диференціал ВАЛ-РЕЙСИНГ Лада 4х4- "СПОРТ" дисковий+ посилені-розвантажені півосі ВАЛ-РЕЙСИНГ "СПОРТ 22".

Количествво шліців: - 22 шліца.

!!! Ціна вказана за комплект на два колеса.

Схема складання скачати : Усиленные_полуоси_спорт_сбч 

Складальне креслення і специфікації. (натисніть на картинку).

У зв'язку з постійним отриманням інформації з досвіду експлуатації півосей нашими покупцями, в конструкцію можуть бути внесені незначні зміни, не зазначені на сайті.

усиленные_полуоси_спорт_сбч Специфікація

Комплект постачання на 2 колеса:

1. Маточина заднього колеса (2) в зборі з підшипником (8), стопорним кільцем (9) і сальником цапфи (14) – 2шт.

2. Цапфа (1) в зборі з сальником (12) валу приводу – 2шт.

3. Гайка М38х1.5 (6) кріплення маточини на цапфі

(розмір торцевій головки під ключ Н=46) - 2шт.

4. Вал (4) приводу заднього колеса в зборі з хабом (3) , ущільнювальним кільцем (5) і стопорним кільцем (7) (варіант поставки Z=22) - 2шт.

5. Гвинт (10) М8х25 кріплення хаба до маточини – 12шт.

6. Шайба (11) спеціальна клинова Ф8х13,5 – 12шт.

7. УВАГА: Кільце (13) ущільнювальне (від масляного фільтра для автомобілів ВАЗ) - в комплект поставки не входить! Можна застосувати кільця від використаного масляного фільтра.

8. Заглшка з'єднання фланця з валом. (Встановлення заглушки обов'язкова).

9. Декоратвный ковпак (може не входити в комплект поставки).

 Шпильки кріплення коліс у комплекті не поставляються. Рекомендується використовувати новий шпильки.

Технологія заміни шпильок у відповідності з технологічним процесом ремонту заводу-виробника автомобіля.

Рекомендація:

- !!! УВАГА: перед здійсненням покупки обов'язково перевірте:

- У більшості випадків, рішення про придбання посилених півосей розвантаженого типу приймається після, частих поломок стандарті півосей на доопрацьованих під бездоріжжя або спортивні дисципліни автомобілів Лада 4х4, Нива 2121 і Шевроле Нива. Як правило півосі, встановлюються мости, мають великий пробіг і випробували різні екстремальні навантаження, що призводить до зносу базових посадочних поверхонь в балці заднього моста (знос посадочного отвору під підшипник під фланці балки позиція №16 складального креслення).

діаметр цапфи посадки 

УВАГА! Торцевий зазор між фланцем цапфи і вертикальної, бічною площиною посадочного отвору під підшипник балки, говорить про знос поверхонь отвору і критичному зміну його внутрішнього розміру. З досвіду складання і експлуатації півосей, майстри установники, не звертають уваги на це і з силою затягують болти кріплення цапфи, притискаючи їх до балки. В результаті ударні і динамічні навантаження починають приймати на себе фланці, а не циліндрична поверхня цапфи, що призводить до їх поломки. Даний випадок не є гарантійним, т. к. конструкція півосі заснована на точних заводських розміри і допуски.

- У зв'язку з тим, що автомобілі, які встановлюються посилені півосі, що експлуатуються в складних дорожніх умовах і на серйозному бездоріжжі, у спортивних дисциплінах, off-road, рекомендується провести роботи з посилення балки заднього моста і захист картера редуктора!!!

- Якщо ж у Вас не посилений задній міст і немає захисту редуктора, після експлуатації на ділянках, де можливе пошкодження (вигин) балки заднього моста, при серйозних ударах задніми колесами, не полінуйтеся оглянути задню балку на предмет її пошкодження! (вигини, тріщини, помітний гул заднього редуктора і т. п.)

- У разі виявлення вигинів, тріщин балки, посилення гула в редукторі заднього моста, необхідно виключити подальшу експлуатацію автомобіля до усунення причини виникнення несправності. Якщо Вам необхідно дістатися до сервісу на автомобілі, що потрапив в таку ситуацію, рекомендується відключити задній міст - зняти кардан і півосі. Це допоможе зберегти цілісність і довговічність конструкції і кінематичної схеми заднього моста: (головна пара-редуктор (редуктор з блокуванням)- піввісь-колесо).

З досвіду експлуатації: Автомобілі Лада 4х4 і Шевроле Нива, підготовлені для бездоріжжя і спорту за схемою: Самоблок (примусове блокування) редуктора заднього моста - посилені розвантажені півосі - серійна (стандартна, не посилена) балка заднього моста і відсутність захисту на картері редуктора, при експлуатації на серйозному бездоріжжі або в спорті, потрапляють у ситуації удару заднього колеса або балки моста, про великі камені (валуни), пеньки від дерев, удари на заднє колесо при скачуванні автомобіля назад, удари об твердий ґрунт при форсуванні річок, тощо Це призводить до деформації (вигину відносно центральної осі) балки заднього мосту (на які часто не звертають увагу!!) і як наслідок, порушення роботи зубчастих передач (поява гула в головній парі), збільшеним навантажень на підшипники, що протягом невеликого періоду часу призводить до поломки підшипника, зубів головної передачі і деталей самоблока.

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 14 520 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner