Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Дисковий диференціал (блокування) Класика IQ Racing Technology

5 060 

  • Під замовлення
clockВідправка з 23 травня 2024
Дисковий диференціал (блокування) Класика IQ Racing Technology
Під замовлення
5 060 
Дисковий диференціал (блокування) Класика IQ Racing Technology
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений

Дисковий диференціал для автомобілів ВАЗ 2101-2107, Лада 4х4 і Шевроле Нива (22 шліца). Встановлюється редуктор заднього моста всіх автомобілів всіх років випуску і передній редуктор Лада 4х4 випуску до 2002-2003 року.

Перед. натяг від 4,5 до 8 кг*м.

Матеріал: сталь 19ХГН.

Оптимальний варіант для Лада 4х4 і Шевроле Нива, для установки в задній міст при частій експлуатації автомобіля на внедорожье.

Блокування виробництва IQ Racing Technology, що підтверджує високу якість виконання.

дискова блокування тюнінг

Блокування створена за аналогією блокувань застосовуються на автомобілях спортивної підготовки.

Позначення на упаковці - 2101-2121 Спорт.

Увага! 

Додаткові шуми і клацання на високих натягах від 8 кг*м, не є гарантійним дефектом.

 

Що таке диференціал, як він працює і для чого потрібен.

Простими словами...

На автомобілях без блокування диференціала або диференціала підвищеного тертя (а це близько 95% всіх випущених автомобілів із заводів у світі)
У ВАС ПІД НАВАНТАЖЕННЯМ ЗНАХОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ ОДНЕ З КОЛІС.
НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН ОБИДВА КОЛЕСА НЕ КРУТЯТЬСЯ.
Грубо кажучи, двигун передає потужність тільки на одне з коліс, або праве або ліве в залежності від ситуації.

Чому?
Це зроблено для зменшення навантаження на привід коліс, для того щоб не зламати і не погнути їх. Інакше при будь-якому різкому повороті можна було просто порвати гуму або зламати товстий металевий привід як зубочистку.

Як це працює?
Диференціал, встановлений в КПП розподіляє навантаження так, що під навантаження потрапляє тільки саме розвантажене колесо.

Якщо не вдаватися в подробиці і складності механізму диференціала, то перевірити його роботу можна дуже простим досвідченим шляхом, для цього необхідно стати одним з провідних коліс на слизьке покриття, а іншим на тверду і чіпку поверхню.
Прекрасно підійде бруд і асфальт або твердий укочений сніг і лід.

Коли ви почнете рушати з місця, то почне буксувати колесо, яке знаходиться на слизькому покритті.
Виходячи з цього можна зробити висновок, що два колеса одночасно не можуть отримувати навантаження від двигуна із-за особливостей роботи диференціала.

Можливо кожен з вас потрапляв у ситуацію, коли автомобіль застрявав, особливо взимку, буквально на рівному місці, і при спробі самостійно виїхати одне з коліс міцно трималося за дорогу, ніби воно ні при чому, а друге безнадійно буксував на льоду...

Цю проблему допоможе вирішити блокування диференціала або диференціал підвищеного тертя.
Ці системи дозволяють розподіляти навантаження на два колеса не ламаючи приводу, аж до 100% блокування на обидва колеса.
У природі існує досить багато видів різних диференціалів і тому я опишу лише ті, які переважають на наші автомобілі.

1. Простий диференціал (вільний)
Робота описана вище

2. Диференціал підвищеного тертя дисковий.
Така система працює за рахунок фрикційних дисків, (на подобу роботи системи зчеплення з коробкою). Вона блокує колеса до певних пікових навантажень, має ряд переваг і недоліків.
Її треба досить часто обслуговувати, змінювати спец масло в КПП, фрикційні диски і інші витратні матеріали.
Можливо це кращий вибір для автомобілів з заднім приводом, який планується використовувати для участі в змаганнях.

3. Блокування диференціала з преднатягом (черв'ячного типу).
Та що стоїть у мене. Як мені здалося це кращий вибір для автомобіля, який можна використовувати як на змаганнях, так і в цивільних умовах.
У цієї системи переваг значно більше, ніж недоліків.

Плюси:
+ блокування коліс аж до 70%
+ не відчувається на кермі ніяких ривків
+ не потрібно заливати спец масло в КПП
+ практично не вимагає обслуговування
+ при установці не виникає жодних проблем
+ практично необмежений термін служби
+ висока прохідність
+ застрягти досить складно
+ відмінна керованість
+ збільшення швидкості проходження поворотів
+ значно легше вивести автомобіль із заносу
+ з'являється відчуття рівноваги

Мінуси
— в ході експлуатації падає преднатяг
(щоб відновити преднатяг необхідно міняти регулювальні шайби)
— в разі не дотримання регламентних робіт система буде працювати, як звичайний диференціал.

Підіб'ємо підсумок:

Вільний диференціал — погано
Заварити диференціал — значить засудити до смерті приводу і шруси
Диференціал підвищеного тертя і аналоги — добре

 

 

 

Прямі поставки запчастин для ТЮНІНГУ та СПОРТУ з відомих сайтів Тольятті
Гарантуємо наинизшую ціну в Україні!!!
Якщо ви знайдете товар по більш низькій ціні, то ви можете зв'язатися з нами і ми надамо Вам знижку!
Інформація для замовлення
  • Ціна: 5 060 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner