Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Блокування диференціала гвинтове "Класика" IQ Racing Technology (нового зразка, покращене)

3 630 

  • Під замовлення
clockВідправка з 23 травня 2024
Блокування диференціала гвинтове "Класика" IQ Racing Technology (нового зразка, покращене)
Під замовлення
3 630 
Блокування диференціала гвинтове "Класика" IQ Racing Technology (нового зразка, покращене)
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений
+380950001750
  • +380 (95) 000-17-50 менеджер Евгений

Блокування диференціала гвинтове "Класика" IQ Racing Technology (нового зразка, покращене)

Самоблокувальний диференціал нового зразка підвищеного тертя черв'ячного типу (Квайф) призначений для встановлення в редуктора:

  • ВАЗ 2101-2107 задний редуктор;
  • ВАЗ — 2121*, 2131 задній редуктор;
  • У передній редуктор на автомобілі до 2003 р.в.

Цей самоблок має конструктив 22 шліци.

Розбірний корпус складається з трьох частин. Усі деталі проходять додаткове оброблення (шліфування).

УКБ +20%.

блокировка винтовая классика

блокировка в разбореблокировка разбор

Рекомендується Установка в усі автомобілі (зокрема використовувані для трофі-рейдів, тріалів, джип-принтів та інших змаганнях). Блокування постачається з коефіцієнтом від 4,5 до 9 кгс.м.

Блокування виробництва IQ Racing Technology, що підтверджує високу якість вироблення.

Дуже багато хто ставить запитання: 
"Що таке диференціал?"
"Що таке блокування диференціалу і для чого воно потрібне?!"
"Як змінюється поведінка автомобіля?"

У цій статті я буду намагатися відповісти вам на ці питання.
Отже,
Що таке диференціал, як він працює і для чого потрібен.

Простими словами...

На автомобілях без блокування диференціалу або диференціала підвищеного тертя (а це майже 95% всіх автомобілів, що випускаються, із заводів у світі)
У ВАС ПІД НАГРУЗКОЇ НАХОДЯТЬ ТІЛЬКИ ОДНО З КОЛЕС.
НИ ЗА ЯКИХ ОБСТЯЖУВАЛЬНОСТІ ОБА КОЛІСУ ВМІСТУ НЕ КРАСТУЄТЬСЯ.
Грубо кажучи, двигун передає потужність тільки на один із коліс, або праве, або ліве залежно від ситуації.

Чому?
Це зроблено для зменшення навантаження на привода коліс, для того, щоб не зламати та не погнути їх. Інакше за будь-якого різкого повороту можна було просто розірвати гуму або зламати товстий металевий привод як зубочистку.

Як це працює?
Диференціал, встановлений у КПП розподіляє навантаження так, що під навантаження потрапляє тільки найрозвантажуваніше колесо.

Якщо не вдаватися в подробиці та складності механізму диференціала, то перевірити його роботу можна дуже простим досвідченим способом, для цього необхідно стати одним із провідних коліс на слизьке покриття, а іншим на тверду та чіпку поверхню.
Прекрасно підійде бруд і асфальт або твердий вкатаний сніг і лід.

Коли ви почнете чіпатися з місця, то почне буксувати колесо, яке розташоване на слизькому покритті.
З огляду на це можна зробити висновок, що два колеса одночасно не можуть отримувати навантаження від мотора через особливості роботи диференціала.

Можливо, кожен із вас потрапляв у ситуацію, коли автомобіль застрягав, особливо взимку, буквально на рівному місці, і в разі спроби самостійно виїхати одне з коліс міцно трималося за дорогу, ніби воно ні за що, а друге безпечне буксувало на льоду...

Цю проблему допоможе розв'язати блокування диференціала або диференціал підвищеного тертя.
Ці системи дають змогу розподіляти навантаження на два колеса не ламаючи приводу, аж до 100% блокування на обидва колеса.
У природі є досить багато різновидів різних диференціалів, і тому я опишу лише ті, які бажані на наші автомобілі.

1. Простий диференціал (вільний)
Робота описана вище

2. Диференціал підвищеного тертя дисковий.
Така система працює завдяки фрикційним дискам, (на кшталт роботи системи зчеплення з коробкою). Вона блокує колеса до певних пікових навантажень, має низку переваг і вад.
Її треба досить часто обслуговувати, змінювати спецоливу в КПП, фрикційні диски та інші витратні матеріали.
Можливо це найкращий вибір для автомобілів із заднім приводом, який планується використовувати для участі в змаганнях.

3. Блокування диференціала з переднатягом (чорстяного типу).
Та, що стоїть у мене. Як для мене це найкращий вибір для автомобіля, який можна використовувати як у змаганнях, так і в цивільних умовах.
У цієї системи переваг набагато більше, ніж вад.

Плюси: 
+ блокування коліс аж до 70%
+ не відчувається на кермі жодних ривків
+ не потрібно заливати спецоливку в КПП
+ практично не вимагає обслуговування
+ під час встановлення не виникає жодних проблем
+ практично необмежений термін експлуатації
+ висока прохідність
+ застрягти досить складно
+ чудова керованість
+ збільшення швидкості проходження поворотів
+ набагато легше вивести автомобіль із заносу
+ з'являється відчуття рівноваги

Мінуси
— під час експлуатації падає переднатяг
( Щоб відновити переднатяг, необхідно змінювати регулювальні шайби)
— у разі дотримання регламентних робіт система працюватиме як звичайний диференціал.

Підведем підсумок:

Вільний диференціал — погано
Заварити диференціал — означає примовити до смерті привода та шруси
Диференціал підвищеного тертя й аналоги — добре.

Блокування диференціала гвинтове "Класика" переднатяг виставляється на замовлення клієнта.

 

 

 

Прямі постачання запчастин для ТЮНІНГА і СПОРТА з відомих сайтів Тонітті
Гарантуємо найвищу ціну в Україні!!!
Якщо ви знайдете товар за нижчою ціною, то ви можете зв'язатися з нами й ми надамо Вам знижку!
Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 630 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner