Півось розвантажуваного типу на Ниву, Шевроле Ниву
Дворядна кулькова конструкція вузла обертання
замість штатного однорядного кулькового підшипника;
— розвантажувана півось. Тепер напівось тільки
передає обертовий момент, всі радіальні
зусилля взяла на себе Ступиця 3-го покоління "AST" (HUB);
- Поліпшена центрація маточини, а відповідно і колеса
автомобіля щодо осі обертання;
- збільшена опорна база заднього моста автомобіля,
що призвело до помітного збільшення стійкості
автомобіля під час входження у поворот на швидкості;
- спрощення ремонту задньої підвіски, що потребує
зняття напівосі. Тепер не треба зливати олію
із заднього моста, досить відкрутити гайку та зняти тільки
Ступицю, сосму вісь можна так і залишити в панчіх заднього моста
Момент на скручування (розрахунковий) 360 кг/м, проведені
випробування (на стенді) 280 кг/м — без руйнування
(стінда видатного більшого посилення не знайшлося).
(22 / 24 ШЛИЦЯ)Сталь 45X з поверхневим зміцненням (загартування)
Чулок моста 2123
- Ціна: 8 360 ₴