Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
448 відгуків
ТоргМаш-UA

Опора стійки «SS20» ВАЗ 2108

4 000 /комплект

  • В наявності
Опора стійки «SS20» ВАЗ 2108
В наявності
4 000 /комплект
Опора стійки «SS20» ВАЗ 2108
+380 (95) 000-17-50
менеджер Евгений
+380 (95) 000-17-50
менеджер Евгений
офіційний сайт виробника 
http://www.z-iq.ru

, що це необхідно?

1977 року в СРСР був запущений у масове виробництво перший у світі компактний позашляховик із несем кузовом і постійним повним приводом ВАЗ-2121 «Нива». Відтоді ми багато чули про те, що його конструкція — цеде результат компромісів. Це правильно, але правильно й інше — тоді ніхто у світі ще не знав, як проявить себе те чи інше технічне рішення. 

Наприклад, кріплення переднього моста. На машині з несною рамою все зрозуміло, а ось як поведе себе кузов, що несе? Чи не "крутить" його з часом провідний передній міст? Надійніше здавалося "прив'язати" редуктор переднього моста до двигуна.

Рішення і вперто виявилося надійним, але не позбавленим вад.

Найпомітнішим недоліком стало виразний прояв провідних від РПМ вібрацій під час розгону автомобіля — "клівок" під час трощення з місця машини з жорстко закріпленим у двох точках редуктором моста не можна не помітити.

Крім того, обважнення силового агрегату завдяки РПМ потрібне застосування вельми жорстких "подушок" кріплення двигуна й коробки передач, що також не додали комфорту в салоні. Навіть коли автомобіль стоїть "на нейтралі", "тривал" двигуна дуже відчутна. Невипадково одним із напрямів "народного" тюнінгу "Ніви" завжди була спроба незалежної підвіски РПМ.

Перша спроба ще на заводському конвеєрі "відв'язати" РПМ від двигуна була сприйнята швидше за потреби — на дизельній версії "Нови" старий варіант кріплення моста не підходив через відмінності до геометрії двигунів. Досвід виявився вдалим так, що під час розроблення "Ніви-Шевроле" пішли саме цим шляхом — РПМ кріпився незалежно від двигуна в трьох точках, подушки" силового агрегату знову набули необхідної м'якості. Але біда: про "родителя" на заводі "забули" — у серійній "Ниві" жодних змін не було.

Виправити це уникнення покликаний комплект незалежної підвіски РПМ.
Він дає змогу в точності відтворити на "Ниві" триточкову схему кріплення РПМ, використовувану на "Шевролі-Ніві".
У разі незалежного кріплення редуктора від двигуна знижується шум і вібрації.
 
Інформація для замовлення
  • Ціна: 4 000 /комплект

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner