Продавець ТоргМаш-UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
450 відгуків
ТоргМаш-UA

Посилена відв'язування переднього моста Нива (2121, 2131, 21213, 21214+Урбан

Посилена відв'язування переднього моста Нива (2121, 2131, 21213, 21214+Урбан, фото 2

1 650 ₴

  • Немає в наявності
Посилена відв'язування переднього моста Нива (2121, 2131, 21213, 21214+Урбан
Немає в наявності
1 650 ₴
Посилена відв'язування переднього моста Нива (2121, 2131, 21213, 21214+Урбан
+380 (95) 000-17-50
менеджер Евгений
+380 (95) 000-17-50
менеджер Евгений

офіційний сайт виробника
http://www.z-iq.ru

ля чого це необхідно?

У 1977 році в СРСР був запущений в масове виробництво перший у світі компактний позашляховик з кузовом і постійним повним приводом ВАЗ-2121 «Нива». З тих пір ми багато чули про те, що його конструкція це-де результат компромісів. Це вірно, але вірно й інше - тоді ніхто в світі ще не знав, як проявить себе те чи інше технічне рішення.

Наприклад, кріплення переднього моста. На машині з несучою рамою все зрозуміло, а от як поведе себе несучий кузов? Не "крутить" його з часом ведучий передній міст? Надійніше здавалося "прив'язати" редуктор переднього моста до двигуна.

Рішення і справді виявилося надійним, але не лишеным недоліків.

Найбільш помітним недоліком стало виразне прояв вихідних від РПМ вібрацій при розгоні автомобіля - "клювок" при рушанні з місця машини з жорстко закріпленим у двох точках редуктор мосту не можна не помітити.

Крім того, погіршення силового агрегату за рахунок РПМ вимагало застосування дуже жорстких "подушок" кріплення двигуна і коробки передач, що також не додало комфорту в салоні. Навіть коли автомобіль стоїть на "нейтралі", "тремтіння" двигуна досить відчутна. Невипадково одним з напрямів "народного" тюнінгу "Ниви" завжди була спроба незалежної підвіски РПМ.

Перша спроба ще на заводському конвеєрі "відв'язати" РПМ від двигуна була зроблена швидше за необхідності - на дизельній версії "Ниви" старий варіант кріплення моста не підходив із-за відмінностей в геометрії двигунів. Досвід виявився настільки вдалим, що при розробці "Ниви-Шевроле" пішли саме цим шляхом - РПМ кріпився незалежно від двигуна в трьох точках, "подушки" силового агрегату знову отримали необхідну м'якість. Але от біда: про "батька" на заводі "забули" - серійній "Ниві" ніяких змін зроблено не було.

Виправити це упущення покликаний комплект незалежної підвіски РПМ.
Він дозволяє в точності відтворити на "Ниві" трьохточкову схему кріплення РПМ, використовувану на "Шевроле-Ниві".
При незалежному кріплення редуктора від двигуна знижується шум і вібрації.
 
Прямі поставки запчастин для ТЮНІНГУ та СПОРТУ з відомих сайтів Тольятті

 
Прямі поставки запчастин для ТЮНІНГУ та СПОРТУ з відомих сайтів Тольятті
Гарантуємо наинизшую ціну в Україні!!!
Якщо ви знайдете товар по більш низькій ціні, то ви можете зв'язатися з нами і ми надамо Вам знижку!
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 650 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner